nedelja, 22. november 2015

Presenečenje od Mojce

To objavo bom posvetila zelo nadarjeni ustvarjalki Mojci .
Včeraj sem praznovala 55 RD in v nabiralniku me je čakal pravi paketek presenečenja....


Komletek s čudovito voščilnico in luštkano škatlico


Voščilnica z okenčkom in čudovitim ročno napisanim  verzom

Lepo izdelane vrtnice


In škatlica z zelo lepim prstanom

7 komentarjev:

  1. Mojca te je krasno presenetila, lep komplet!
    Vse najboljše tudi z moje strani!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Malenkost Neva in z največjim veseljem. Vse naj naj še enkrat. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lepo presenečenje. Mojca pa res zna. Čestitke tudi v mojem imenu in lepo praznovanje želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. mojca res obvlada, vse to je super, tebi pa čestitke za rojstni dan in lepo praznovanje ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta čudovit komplet sem že pri Mojci občudovala. Naša Mojca je res ena pozorna in fejst punca, tu ni debate. Super darilo si dobila, pa saj si ga zaslužiš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše Neva.
    In občudovanje za Mojco še tukaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Videno pri Mojci in sedaj pri tebi :)
    zelo lep kompletek
    VSE NAJBOLJŠE
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...