nedelja, 29. november 2015

Anything Goes w/ Sentiment

Dva tedna sta naokoli in na blogu Come and get it imamo nov izziv. Na vaših voščilnicah bi radi videli napise.Sponzorja izziva sta QKR in Bugaboo.
Za svojo voščilnico sem izbrala lušten motiv Ornament Brats od Bugaboo. Motiv sem izdelala v 3D tehniki. Za bunkice in darilo sem uporabila pisan papir, ostale detajle sem pobarvala . Na bunkice sem prilepila zlate nalepke snežink in jih še dodatno okrasila s rdečimi kristali.
Pridružite se našemu izzivu in si oglejte voščilnice ostalih DT članov.








3 komentarji:

  1. O, si se potrudila s temi koščki papirja. Lepa praznična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale mi je pa zelo zelo všeč. Ravno prav razigrana in barvno usklajena.
    Sicer pa ti moram prenesti kopico komplimentov za tvojo modro dekliško voščilnico. Ta vikend je nečakinja praznovala RD in jo je končno prejela. In je totalno navdušena.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...