nedelja, 21. januar 2024

Baby Bear

Tokrat vam predstavim drugo  DT voščilnico za  mesec januar pri  FB skupini Conie Fong Art & Design Group .


Za svojo voščilnico sem uporabila  motiv  Baby Bear  .Pobarvan je s copic markerji in detajli so poudarjeni z belim gel svinčnikom  . Motiv sem večkrat sprintala in ga po plasteh barvala in izrezala. Izrezane delčke sem nalepila s pomočjo silikonskih pik.


Obroba z oblački, okrasni okvir in zvezda so podloženi s 3D blazinicami.



Ob enem vas povabim , da se pridružite FB skupini Conie Fong Art & Design Group , kjer imamo mesečne izzive in si ogledate voščilnice ostalih članic našega tima.

Vsi, ki imate željo, da prostoročno narišete enostavne motive, vas vabim , da se rezplačno  naročite na youtube kanal Draw With Conie . Kako ti gre barvanje od rok pa lahko pokažeš na FB strani Draw With Conie .
Izzivi:

voščilnico lepim na 

https://www.najlepsi-par.si/galerija-januar-2024/


5 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ljubek motiv. Všeč mi je kako si naredila dimenzijo s 3D blazinicami. Voščilnici da krasno globino in občutek, da si med oblaki. Lepo, da si z nami v Veseli hiški in iščeš inspiracije na črko Z. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoja voščilnica za rojstvo :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...