sreda, 11. januar 2023

Love Me Do

   Na blogu Dream Valley  imamo nov izziv



Tokrat je tema : Nov začetek  in sponzor izziva je Dies to Die ki ponuja bon v vrednosti 15 GBP

Za svojo voščilnico sem uporabila motiv Love Me Do





Pridružite se našemu izzivu in si za navdih oglejte voščilnice ostalih članic našega tima .

4 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica, ki prikazuje en lep začetek. Hvala, ker sodeluješ tudi na Craftalnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica. Lepo si sestavila voščilnico za nov začetek. Hvala ti za družbo v v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja poročna voščilnica :-)) Lep nov začetek!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...