torek, 23. november 2021

Skica

Tokrat vam predstavim svojo voščilnico, ki sem jo izdela kot gostja za izziv na CRAFT-alnici . Tema tokratnega izziva , da izdelate voščilnico po priloženi skici .



Sponzor izziva je MAVELU


Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen in sicer bosta dve naključno izžrebani prejeli naslednjo nagrado trgovine

Najprej se opravičujem za enotedensko zamudo. Sem bila odsotna in na telefonu ne znam urejat bloga. Tokrat sem izdelala voščilnico brez pobarvanega motiva in sem uporabila svoje zaprašene šablonce.



Pridružite se izzivu.... nagrada je res čudovita in oglejte si za navdih  voščilnice ostalih članic tima , ki so res zelo izvirne.


2 komentarja:

  1. Zelo lepa in elegantna voščilnica. Super uporaba šablonic. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoj pogled na našo skico! Čudovito praznično voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da si bila naša gostja v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...