ponedeljek, 20. januar 2020

Cvetje


Na blogu Dream Valley  imamo nov izziv. Tokrat želimo videti na vaših izdelkov veliko pik...

Want our Badge

Sponzor izziva je  Crafty Sentiments .



The prize is 3 Digital Stamps

Tokrat se nisem odločila za sponzorjev motiv, ampak sem uporabila svojega iz zaloge.



Pridružite se našemu izzivu in si za navdih oglejte voščilnice ostalih članic našega tima.




2 komentarja:

  1. Pri tebi mi je vedno všeč (pa naj bo to tihožitje ali pa ljudje)...da narediš vse tako pristno...tale vaza vrč...kot pravi. Krasna!! Mi je pa všeč tale pikčast izziv...če sem prav razumela pravila te skupine...ni nujno, da je njihova štampiljka...ali mora bit??? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem že mislila,da je pravi vrč.Kaj drugega kot fenomenalna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...