ponedeljek, 15. januar 2018

Leto 2018 se je vsaj zame začelo zelo obetavno . Melania iz bloga Creatalicious Challenges me je povabila , da se pridružim njenemu DT timu. Tega povabila sem zelo vesela , saj je v tem timu res veliko nadarjenih ustvarjalk.


Prva tema letošnjega izziva je :Karkoli ampak luštno. Sponzor izziva Little Blue Button Stamps.


                                                                    Prize  -  $10 voucher



Za svojo voščilnico sem si izbrala motiv Miss Lilly Is it for me?


Pridružite se našemu izzivu in si za navdih oglejte voščilnice ostalih članic našega tima.

7 komentarjev:

  1. Čestitke! Ja, sem že na njihovem blogu videla, da si se jim pridružila. Bravo! Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke! No tale izziv, karkoli, ampak luštno, ti je seveda fantastično uspel. Barvanje itak top, postavitev vseh stvari na voščilnici pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Neva čestitke za DT. Voščilnica pa je kjuti še pa še.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za dt in zeloo kjut voščilnico :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskrene čestitke. Voščilnica pa je tudi prekrasna. Izbrala si res čudovit motiv. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Se mi zdi da je en izziv na katerem si bila tudi DT ukinjen in si ze primanjkljaj zapilnila z drugim cestitam.
    Voscilnica je top. Nad tvojim barvanjem pa nism nic manj navdusena kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Same očke so je :) Ljubek deklič in zelo lepa voščilnica. In čestitke za to, da si članica DT ekipe.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...