četrtek, 1. september 2016

Skica- obletnica poroke

Na Craftalnici imajo izziv, da izdelamo voščilnico po skici. Ker sem potrebovala voščilnico samo z izrezki( za obletnico poroke), sem uporabila za idejo njihovo skico.


Izzivi:



13 komentarjev:

  1. Elegantna. Všeč mi je nežna barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si se poigrala z izrezi in čudovito interpretirala skico. Krasno voščilo za obletnico poroke je nastalo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in elegantna. Všeč so mi nežne barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna izveda in zelo všeč mi je tale barva cvetov na natur ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita in zelo elegantna. Čipkasta šablona Md uporabljena na ta način je super.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. This is gorgeous Neva. Thank you for sharing with us at C.R.A.F.T. Challenge. Marlene DT

    OdgovoriIzbriši
  7. SO cute! I love all of your details and dimension. Thanks for sharing at CRAFT this week!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful card! The colours and die cuts are lovely. Thanks for joining our CAS challenge at Tuesday Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo romantična voščilnica... bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo voščilnico si naredila, v krasnih barvah :-)) Všeč mi je MD izrez.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Iii, kako lepo si izdelala tole voščilnico, krasne barve si izbrala, hvala, ker sodeluješ z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno voščilnico si izdelala po skici in izbrala lepe barve.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...