četrtek, 6. avgust 2015

Majdi ob odhodu v pokoj

Tokrat sem se lotila škatlice presenečenja za Majdo, ki je vzgojiteljica in gre 1. septembra v pokoj. Zelo rada delam tematske voščilnice , še posebno, če so mi dana bolj natančna navodila. Pa naj govorijo fotografije in podana navodila o prejemnici :-)



Na pokrovu škatlice ja Majda, ki zelo rada kolesari. Dodati sem morala več napisov in zato sem posvetilo skrila v tagec


Majda je vzgojiteljica. na netu nisem našla nobenega primernega motiva in zato mi ga je narisla hčerka ...hvala ti Eva :-)


                                        Majda je drvar oz. žaga drva ob celi skladovnici drv.


Majda je vinarka, v vinski kleti s sodi prešami…. Ona polni flaške briškega vina


Majda sama popravlja avto in menja gume od avta


Na sredino škatljice sem postavila Majdo ob veliko kovčkov in kako razmišla kam z letalom na potep
Izzivi :






13 komentarjev:

  1. Sem brez besed. Tako nad tvojo izvedbo, ki je fenomenalna, kot nad tam cesa vsega se Majda ne loti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita škatlica!! Majda je očitno zelo zanimiva dama, ta škatlica ji bo nedvomno zelo všeč. Potrudila si se in izdelek je res fenomenalen, kot pravi Marjeta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Škatlica je pravi družinski projekt :) Fino si se znašla in vključila še hčerko - njena risbica je krasna.
    Majda je pravo dekle od fare :) Čestitam ti, kako ti je uspelo združiti njena zanimanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je.
    V pestrosti in izvedbi.
    Najbolj mi je pa všeč tista luštna otroška risbica.

    OdgovoriIzbriši
  5. tole je pa spet neverjetno, tako škatlica kot ta gospa, res obvladata obe. in tudi meni je všeč hčerkina risbica

    OdgovoriIzbriši
  6. What a lovely project - truly personal for the recipient. Thanks for joining us this time at CCM&M. Cxxxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Gospa Majda je prava Superženska, v penziji ji ne bo dolgčas. Lepo si naredila škatlico , otroška risbica pa zmaga.
    Hvala, da si se nam prdružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow...zelo osebna in krasno narejena. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem si ogledala vse do potankosti, super si izpeljala vsa navodila, enkratna škatlica je nastala, ki ji bo v trajen spomin.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuauu koliko detajlov in lepa ,čisto osebna škatlica. Super si vse skombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomanalna škatlica, česa vse se ta vaša Majda loti :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Super škatlica s fantastično notranjost! Prav na vse si pomislila in izdelala do potankosti :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...