četrtek, 12. september 2024

Halloween tagci

 Tokrat vam predstavim drgi del izdelkov  za  mesec september pri  FB skupini Conie Fong Art & Design Group .


Izdelala sem tri Halloween tagce s tremi različnimi motivi .Pobarvani so s copic markerji in dodala sem različne izrezki, ki se med seboj dopolnjujejo.


Za 1. tagec sem uporabila motiv Wynona Pumpkin Kitty


Za 2. tagec sem uporabila motiv Wynona Witch


Za 3. motiv sem uporabila motiv Broomstick Emily Witch


Ob enem vas povabim , da se pridružite FB skupini Conie Fong Art & Design Group , kjer imamo mesečne izzive in si ogledate voščilnice ostalih članic našega tima.

Vsi, ki imate željo, da prostoročno narišete enostavne motive, vas vabim , da se rezplačno  naročite na youtube kanal Draw With Conie . Kako ti gre barvanje od rok pa lahko pokažeš na FB strani Draw With Conie .

Izzivi:



1 komentar:

  1. Adorable! I love them all! Fabulous coloring and so creative! Thanks for sharing. Hugs, Gloria

    https://purpleglocreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...