sreda, 4. marec 2020

Mae Western

Na blogu Fab'n'Funky imamo nov izziv. Tema izziva je , da na svoj izdelek dodate več zapogibov.
Tudi tokrat nimamo sponzorja, ampak vseeno želimo, da sodelujete in se potegujete za značko top3.

NAÅ A BLINKIE

Za svojo voščilnico sem uporabila motiv iz stare zaloge Kennyk  motiva Mae Western. Idejo za izdelavo gub na voščilnici sem dobila na internetu tukaj.




Še skica za izdelavo gub

Rezultat iskanja slik za Drapery Fold Card technique


Pridružite se našemu izzivu in si za navdih oglejte voščilnice ostalih članic našega tima.
Izzivi
http://craft-alnica.blogspot.com/
http://craftycreationschallenges.blogspot.com/


6 komentarjev:

  1. What a cute and sassy card. Love the drapery fold.
    [Bunny]

    OdgovoriIzbriši
  2. Brilliant image, beautiful colouring and I love your take on this challenge N-Eva, the folds look amazing!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Te gube na voščilnici izgledajo fantastično, sem prepričana, da bom jih tudi jaz kdaj uporabila na voščilnici. LP Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. Ufff, tole pa je ena zelooo vroča voščilnica! Hvala ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice

    OdgovoriIzbriši
  5. Uu všeč so mi KennyK-jevi motivi, taki vroči so 😉. Krasno si sestavila tole kavbojsko voščilnico. Hvala za navodila in hvala, da praznuješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila. Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...