sreda, 2. januar 2019

Reciklirana novoletna voščilnica

Vsem skupaj želim srečno, uspešno in ustvarjalnih idej polno leto 2019. Novo leto bom začela ustvarjalno...na blogu Fab'n'Funky Challenges imamo izziv na temo : Recikliraj novoletno voščilnico.
Nimamo sponzorja, vendar vseeno želimo, da sodelujete na našem izzivu in si prisvojite značko top3.

OUR BLINKIE

Staro voščilnico sem malce priredila po svoje. Uporabila sem motiv z bunkicami in zlat napis. Tudi sama postavite na voščilnici mi je bila všeč in sem se odločila, da jo uporabim na svoji novi voščilnici.

Stara voščilnica

Uporabila sem motiv in zlat napis


Reciklirana /nova voščilnica

Upam, da vam je moja ideja recikliranja všeč in se tudi vi odločite za reciklažo in nam jo pokažete na našem izzivu. Za ideje pa si oglejte voščilnice ostalih članic našega tima



4 komentarji:

  1. gorgeous card Neva - what a fabulous remake! Happy new year to you, looking forward to more of your fabulous makes in 2019 - have a reat year xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Všeč pa mi je bila tudi prvotna.
    Vse lepo v novem letu!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...