ponedeljek, 14. avgust 2017

Christmas Animals


Ta teden imamo na blogu Dream Valley nov izziv. Sicer smo sredi meseca avgusta in je prijetni toplo, vendar bi tokrat radi videli božične/ zimske živali.Sponzor izziva je Di's Digi Stamps.

Easier to use NEW WEBSITE

Tokrat nisem bila vezana na sponzorjev motiv in sem uporabila svojega iz zaloge. Da me voščilnica malce ohladi (brez neurja, ki te dni ohlaja naše ozračje...), sem se odločila, da jo izdelam bolj v hladni modri barvni kombinaciji. Uporabila sem prekrasne izrezke snežink, ki mi jih je v voščilnici za novo leto poslala spletna  prijateljica Bunny. Žal mi je, da ni več DT članica CAGI izziva. Čas ji več ne dopušča saj je odslej DT članica pri Housemouse-challenge .



Pridružite se našemu izzivu in si za navdih oglejte voščilnice ostalih članic našega tima.

Izzivi:


                                                                    top 3...27.8.17



10 komentarjev:

  1. Beautiful card, Neva. I'm so glad that you were able to incorporate those snowflakes into your card. I love the blues and this image is colored so nicely. Beautiful pearls and other snowflakes.[Bunny]

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite barve in čudovit motiv. Zelo mi je všeč kot celota.

    OdgovoriIzbriši
  3. Another beautiful card Neva, love the sweet image and your beautiful colouring. Fabulous colours and design too!
    Thank you for playing along with our August Challenge at Sweet Stampin' Christmas.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo luštna. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFTalnici.
    Pozdravček,
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo bleščečo se praznično voščilnico si naredila :-)) Krasen motiv si uporabila in ga kot vedno čudovito pobarvala.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita in zares lepo bleščeča voščilnica. Všeč motivček, krasno je pobarvan.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno pobarvan motiv, bogata voščilnica, ki se še tako lepo blešči. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. This is lovely! Thank you so much for sharing at Sweet Stampin and good luck with the Challenge. Judy DT

    OdgovoriIzbriši
  9. wow, kakšna krasotica, popolna!
    sem se ti pozabila zahvaliti za prekrasno presenečenje v petek, najlepša hvala!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...