torek, 28. junij 2016

Angel Wing

Dva tedna sta naokoli in na blogu Holly Jolly Christmas imamo nov izziv . Na vaših izdelkih bi radi videli okrasni trak. Sponzorji izziva sta:Morgan's Art World ( zmagovalec si izbere 3 motive),in Miss Daisy Stamps (zmagovalec si izbere 3 motive ) .
Za osrednji motiv na voščilnici sem si izbrala prelepega angela s krili. Pobarvan motiv sem na fino izrezala in ga prilepila na modri karton, katerega sem predhodno polepila s samolepilnimi zvezdami. Bel trak sem na obeh straneh oblepila s srebrnimi trakci. Cik cak vzorec sem dobila s kombinacijo kotnih samolepilnih nalepk.
Pridružite se našemu izzivu in si oglejte prelepe voščilnice ostalih članov našega tima.





"Angel Wings" PRINTABLE STAMP SHEET

Morgan's Art Stamps


8 komentarjev:

  1. angel je prekrasen in tvoja voščilnica tudi, obožujem modro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasen in vrhunsko pobarvan motiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale angel je pa res prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita, elegantna voščilnica v modri barvi s prelepim motivom. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa cestitka Neva. Vse na njej mi je vsec. Srebrno modra kombinacja, zvezdice... Cudovito pobarvano. Wow!

    OdgovoriIzbriši
  6. I just love your card Neva. It's stunning.
    Hugs,
    Lynn aka Lynnpenguin, Holly Jolly DT Teamie

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...