torek, 22. marec 2016

Use an item from your stash

Dva tedna sta že minila in zopet imamo na blogu Holly Jolly Christmas nov izziv. Tokrat želimo , da izdelate božično/novoletno voščilnico in ji dodate nekaj iz svoje zaloge. Sponzorji izziva so :All dressed up ,Fred-she-said in Art-stamps-by-morgan . Za osrednji motiv na svoji voščilnici sem si tokrat izbrala motiv božične zvezde od sponzorja FSS. Izbrala sem si že pobarvani digitalni motivček in ga rezala v 3D varianti.Iz stare zaloge so: barvni potiskani papir, zlati karton, zlate samolepilne nalepke in rdeči samolepilni kristalčki.
Pridružite se našemu izzivu in si oglejte voščilnice ostalih članov našega tima.









11 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica z božično zvezdo. Všeč so mi svetleči kristalčki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro, kako dober 3D efekt si ustvarila z božično zvezdo. Voščilnica mi je v celoti prečudovita. Ravno prav vsega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Precious, Precious, precious!!! Congrats.
    Ana Isabel Sponsorship Morgan's Artworld

    OdgovoriIzbriši
  4. Precious, Precious, precious!!! Congrats.
    Ana Isabel Sponsorship Morgan's Artworld

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrhunsko in božična zvezda zgleda kot prava.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa cestitka Neva. Cool 3D. Vsec mi je tudi kako si namesto bobic uporabila kristalcke!

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica je krasna. V kombinaciji s kristalčki je božična zvezda čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako lepa božična zvezda! Krasno si jo pobarvala, kristalčki pa so pika na i. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...