sobota, 26. december 2015

Mae West- KennyK


Tokrat vam pokažem moško voščilnico, ki je takoj našla svoj domek.....Tomo vse naj naj za 50 RD. Motiv igralke  Mae West mi je zelo všeč.    V 30- letih prejšnega stoletja je veljala za sex simbol in je  posnela filme , kar malce predrzne za tisto obdobje. Španski slikar  Salvador Dali je ustvaril zofo v obliki njenih ustnic. Znani so njeni trije citati:

"Preveč dobrih stvari je lahko čudovito."

"Ko sem dobra, sem zelo dobra. Ko pa sem poredna, sem še boljša."

"Samo enkrat živiš, ampak če živiš pravilno je tudi enkrat dovolj."





izzivi:


12 komentarjev:

  1. Krasna! Verjamem, da je bil slavljenec navdušen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kovinski stil, super je!
    Tele čepke/kapice od vijakov pa prvič vidim,
    je to tvoja improvizacija, ali se da to
    kje kupit?

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino, me veseli, da si spet presedlala s pocukranih voščilnic na tvojo temo....teh razcepk pa tudi sama še nisem videla, so res zanimive, izgledajo kot pravi šraufi...morajo pa biti kovinski, ker bi drugače ob pogledu na to dečvo tale napis kar razgnalo. Upam, da še vztrajaš pri nekajenju...bom držala pesti,da ti uspe...pa saj bo...čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je, tole je bila pa poslastica za slavljenca.
    Hvala, a si se nama pridružila v zadnji Craft-alnici v letu 2015. Se vidimo prihodnje leto. Pa lepo praznujte. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna in zelo posebna voščilnica, katere bo slavljenec sigurno zelo vesel :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tomo je bil sigurno vesel ko je dobil tako posebno in sexy voščilnico. Krasna izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf je huda! čeprav so meni tudi tvoje pocukrane všeč :))) Ampak ima Mojca prav, tole je res fajn videt, izstopa od drugih. In kako dobro si kombinirala kovino in barve, res obvladaš.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fabulous Birthday card!!! I´m sure the receiver will enjoy it
    Thanks for joining our challenge at KennyKs Krafty Krew
    Lisa
    Team B(iker girl)

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you for taking part in our Art by Miran challenge, your project is so delightful and delicate,
    and is a joy to look at .. good luck hugs tracy

    OdgovoriIzbriši
  10. Wonderfully done and love the circle dies. Thank you for joining us at KennyK's Challenge

    OdgovoriIzbriši
  11. Super cute and I love the horseshoe charm! Good luck and please join us on Facebook for Club KennyK

    Rachelle
    DT member
    Club KennyK

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...