torek, 27. oktober 2015

Snowmen

Dva tedna sta že naokoli in pri Jolly Holly Christmas imamo nov izziv: na vaših voščilnicah bi želeli sneženega moža. Sponzorji izziva so :Stitchy bears ,Crafty sentiments in All dressed up. Svojega snežaka sem izdelala v 3D varianti.Je kar malce več dela, vendar se splača, ker  izdelani motiv pride lepo do izraza....na fotografiji voščilnice se to na žalost ne vidi.





10 komentarjev:

  1. lepo 3D je že takole, pa te zlate perle tako lepo povežejo oba motiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lušten snežak, ki se veseli snežink
    super 3d voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje 3D voščilnice sem že videla v živo in vem, da so super, tako kot je tudi ta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale sicer nima mišic, kot prejšen sexy boy ampak je vseeno lušen, pa tale sovica, ki mu sedi na prekli....lepa zimska. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lušten snežakec. Smrečica in ledene sveče pa obikujejo voščilnico kot celoto. Luštna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštkan snežak, všeč mi je barvna kombinacija na njegovem šalu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa voscilnica. Vsec mi je kako si snezaka pobarvala. No, da ne bo pomote, vse je lepo pobarvano. Snezaka sem samo izpostavila ker je barvan drugace.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubek snežak na lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kak prisrčen snežak. Luštna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo so mi všeč snežaki na voščilnicah. Tvoj je prav simpatičen :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...