torek, 23. junij 2015

Tag

Tokrat imamo na blogu Holly Jolly Chriatmas izziv, da na svoji voščilnici uporabite obešanko ali jo samostojno izdelajte. Jaz sem se odločila za zadnjo varianto in izdelala tako imenovani tag. Mogoče mi bo pri zavijanju novoletnih daril prišel prav :-)
Imamo sponzorje : QKR ,Stitchy bear in Crafty sentiments . Motiv deklice z lanterno je od sponzorja
Crafty sentiments designs.
Tagec tudi prijavljam na izziv pri Craftalnici . Novo je, da sem se obešanke prvič lotila. Staro - ves material sem izdelala iz zaloge.



10 komentarjev:

  1. Super lep tag, spet tako dobro pobarvan vse do najmanjše podrobnosti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. o, tale izraz obešanka mi je pa všeč, ker sicer vedno uporabljam le tag.
    krasna je, super mi je predvsem ideja z uporabo md šablone, se ne bi spomnila, si bom mogoče kdaj sposodila tole idejo :). neverjetno pobarvana, sploh lasje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da si dala s tem tagom marsikateri ustvarjalki krasno idejo pri dekoraciji novoletnih ali pa kakršnih koli drugih daril. Nikoli se ne spomnim, da bi obesila voščilnico-tagec na darilo. Tvoj je krasen, o barvanju ne bi, ker je itak NAJ, ozadje je pa fantastično ...če vidim prav, si na vrhu prilepila šablono "vasica v snegu"...spet ideja, ki očara. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je tvoja prva obešanka .. super ti je uspela :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, tale tag pa je že sam po sebi darilo, tako zelo je dodelan!

    OdgovoriIzbriši
  6. S tole obešanko okrašeno novoletno darilo bo čisto nekaj posebnega. :-) Čudovita je. Motiv je fantastično pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen tagec in zelo lepo pobarvana deklica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit je :)! Prav občuduijem te, kako poleti delaš zalogo za praznike. Mene potem vedno čas zbaše...

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita obešanka, zelo lep motivček si uporabila na njej.
    Všeč mi je, da že ustvarjaš za praznike, mene vedno povozi čas.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...