sobota, 28. marec 2015

Color Challenge

Izdelala sem zadnjo voščilnicov mesecu marcu  kot DT gostja za Bugaboo. Zelo sem uživala v družbi krasnih deklet, ki oblikujejo voščilnice z Bugaboo digitalnimi odtiski. Tokrat imamo izziv, da lahko izdelate voščilnico po dveh barvnih kombinacijah, ki sta priloženi spodaj. Izbrala sem si luštkani odtisek Sassy-Gal in izdelala voščilnico po prvi predlogi. Še enkrat bi se rada zahvalila krasni ekipi Dizajn Tima : Jodie Mackrell, Cheryl FirstTammy Miller, Mari,PiaCindy,Stephani ,Sandy ,Cynthia in ostalim dekletom:-). V veliko čast mi je, da sem bila en mesec član tako krasnega tima.

Sassy Gals



3 komentarji:

  1. Zelo prikupna mladenka, ki bo zagotovo razveselila kakšnega pridnega mehanika. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje bi tale razveselila vsakega moškega. Zanimiva postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiv motiv, ki bo nasmeh prvabil vsakemu moškemu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...