torek, 23. december 2014

Anithing goes- Victorian Winter Emily




Na blogu Holly Jolly Christmas še ves mesec december poteka izziv na temo božič. Tokrat sem si izbrala motiv  Victorian Winter Emily   od sponzorja Lacy Sunshine.







Izzivi:

5 komentarjev:

  1. WAW kaj je bjštra dečva :). Všeč mi je tudi kako si obrobo dopolnila z biserčki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa in lepo si pobarvala dečvo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooohhhh Neva....sem ostala kar brez besed :)))
    Čeprav je viktorijanska Emely, ampak meni zgleda kot mlada Božičkova ženička....malo heca....ampak čudovita je! In ti si tako kot vedno res fantasično pobarvala motivček.
    Všeč so mi tradicionalne praznične barve, ki si jih uporabila na tokratnem izdelku.

    OdgovoriIzbriši
  4. Absolutely amazing in every way. Gorgeous design, die cuts and coloring. Thanks so much for joining our Christmas Joy Challenge at Lacy Sunshine! xxD

    OdgovoriIzbriši
  5. This looks fab. Love your image & your colouring is wonderful. Thanks for joining in the Mega Xmas challenge at Passion For Pomarkers.
    Hugs,
    Andie xx

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...