nedelja, 2. november 2014

Photo Inspiration


Na blogu  Come and gate it je tokrat izziv :naredi voščilnico po fotografiji. Tokrat sta sponzorja izziva Disdigistamps inDay for daisies. Izbrala sem motiv od Day for daisies Poročni par. V fotografiji za inspiracijo so me pritegnile lepe barve in gube na  obleki. Tudi sama sem te gube  poskušala pričarati v  poročno obleko mojega motiva. Pridružite se nam na izzivu, saj imata oba sponzorja lepe nagrade :-)).


Izzivi:




5 komentarjev:

  1. Tvoje poročne me vedno navdušijo in tudi tokrat je tako. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Neva, prekrasno inspiracijsko voščilnico si naredila. Nevesta in njena obleka delujeta kot ledena princesa in mi je zelo všeč.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. beautiful card - with a stunning image, expertly coloured...although to me, this looks square, and our challenge this week is "anything but a square" -
    Thanks for sharing with us over at Glitter n Sparkle blog, Vic, DT x

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely project! Thanks for playing at Glitter and Sparkle! We hope to see you next time! Good luck!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...