torek, 16. september 2014

Ribbon or Lace

Želja se mi je izpolnila , saj sem odslej tudi član DT pri Holly Jolly Christmas. Tako bom čez celo leto izdelovala voščilnice za božič in novo leto.
Tokrat je izziv :  Trak ali čipka.Uporabila sem digitalni odtisek od sponzorja LACY SUNSHINE. Punčko sem pobarvala s copic markerji in detajle poudarila s tekočimi bleščicami Stickles.




 Voščilnico tudi prijavljam na izzv  Mavelu saj sem v trgovini kupila bleščice Stickles in rdeči trak.



5 komentarjev:

  1. Čestitam!
    Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je in motiv je res lepo pobarvan :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam za izbor med DT. Voščilnica je pa tudi lepa.
    Pa hvala, ker si me podrezala.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke ob izpolnjeni želji, želim ti veliko ustvrjalne energije in odličnih izdelkov; se jih že veselim:))
    Krasno ustvarjaš, tudi tale voščilnica je čudovita, odlično ti gre barvanje, pa tudi vse ostalo; kombiniranje in postavitve. Pa vile so tudi meni blizu, ti jim daš nek poseben čar, krasne so na tvojih voščilnicah. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo čestitke!!!! Voščilnica, ki je nastala pa je tudi čudovita. Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...